-
Kuidas McDonald’s ja Joel Ostrat tegid üheskoos ajaloolised burgerid?
-
5 nõuannet mõjuisikutele tulemuslikeks koostöödeks: PR-agentuuri vaade
-
Kuidas me terve Eesti interneti hinnast rääkima panime
-
Skip 2020, step into the future ehk murdsime müüti avaliku sektori imagokampaania korraldamisest
-
Milleks kaubanduskeskusele podcast-saade? Trenditegijate esimesed sammud
2020. aasta suvel alustasime koostöös Kristiine ja Rocca al Mare keskuse ning stuudioga Kõrvauss podcast’i „Trenditegijad“ lindistamist. Eestis olid Kristiine ja Rocca al Mare esimesed kaubanduskeskused, kes endale sellise lisakanali lõid.
Loading more
NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.
Palun lae alla mõni moodne veebilehitseja: