Mainejuhtimine
Sa oled nende superstaar.
Nad lihtsalt ei tea seda veel.
Kontaktisikud
Võta ühendust meie uue äri juhiga, et analüüsida teemat süvitsi, kaardistada ühised huvid ja leida koostöövõimalus. Sind ootab terve META tiim oma ekspertoskustega.
Ann Hiiemaa Partner ja tiimijuht
Ann Hiiemaa Partner ja tiimijuht
Ann juhib METAs turundustiimi ning vastutab selle eest, et meie teenus oleks kaasaegne ja aitaks kaasa klientide äri kasvule.
Tänu arvestatavale kogemusele ajakirjanikuna oskab ta kampaaniate loomisel mõelda nii, et need saavutaksid maksimaalselt laia kandepinna ka üldmeedias. Just kommunikatsioonikampaaniad ja uute ettevõtete lansseerimine on see, mida Ann kõige paremini oskab. Selle tõestuseks on nii Eesti kui ka mitmete rahvusvaheliste kommunikatsioonikonkursside esikohad, nendest hinnatuim ilmselt PR-Excellence Awards esikoht Kogumispäeviku kampaaniaga.
Ann on kommunikatsioonivaldkonnas töötanud üle 10 aasta, tema klientide hulgas on nii Eesti juhtiv pank Swedbank, rahvusvahelisi tehnoloogiabrände nagu Starship, start-up-firmasid nagu WOLT ja Bikeep, aga ka avaliku sektori kliente nagu EAS.
-
Kriisikommunikatsioon: kuidas panna ennast valmis tormiks ja kaitsta mainet
-
Kuidas kliimamuutuste teemal asjalikku diskussiooni pidada?
-
Eduka intervjuu alus on hea ettevalmistus
-
CSR 2.0 ehk kuidas rääkida vastutustundlikkusest ESG-ajastul?
-
Koondamine on kriis ja seda tuleks juhtida
-
Andreas Kaju soovitused: kuidas käituda kommunikatsioonis sõja ajal?
-
Nügimine on moes – mis sellest PR-is kasu on?
-
Koroona süümängud. Poliitikute vastutusest
“Rootsis on nässu läinud koroonaplaani eest avalikult andeks palunud kuningas ise samas on poliitikud leidnud uue kollektiivse mooduse süü delegeerimiseks selleks on teadlaskond.” Aga kes päriselt vastutab ja kuidas vastutusest pääseda? “Koroona süümängusid” analüüsib Ott Lumi.
-
Vaktsineerimine paneb ettevõtete ja töötajate suhted tõsiselt proovile
-
Kriisikommunikatsioon: kuidas panna ennast valmis tormiks ja kaitsta mainet
-
Ligi aasta aega kriisikommunikatsiooni: hirmu asemel on vaja lootust
-
Kolm kriisikommunikatsiooni õppetundi toidusektori kriisidest
Ettevõtjad küsivad meilt sageli, kuidas aru saada, et käesolev olukord on kriis, mida tuleb lahendada kriisikommunikatsioonile omaste võtetega. Tänapäeval defineeritakse kriisina kõik juhtumid, mida avalikkus kriisina tajub. Ja oi, kuidas inimesed kriise armastavad! Eriti selliseid, millest nad hästi aru saavad.
-
Andreas Kaju: riik, mis on ja ei ole ka
Loading more