-
Kuidas rääkida teemast, millest rääkida ei taheta?
-
Kuidas valida enda brändile õige sisulooja?
-
5 LinkedIni kasutamise viga, mis on omased enamikule inimestele
-
5 nippi, kuidas jõuda efektiivse kommunikatsiooni abil Gen Z südamesse
-
Eesti pürgib tähtede poole: kuidas korraldada edukalt rahvusvaheline konverents kosmosevaldkonnas?
-
Kuidas jõuda brändisaadikute lugudega kogukonna ja otsustajateni?
-
Strateegilise kommunikatsiooni meistriklass – valitsussuhted
-
Pragmaatilised tähelepanekud teoreetilisest poliitikast
-
Rail Baltica ärivõrgustiku loomine joonistas välja ärivõrgustike loomise eripärad Balti regioonis
Transiidi- ja logistikavaldkonna kommunikatsiooni ja valitsussuhete projektid on mind alati huvitanud. Nendes projektides ristuvad reeglina strateegilise kommunikatsiooni planeerimise vajadus ning valitsussektori tunnetus kui eeldus. Ligi 15 suhtekorraldusmaailmas tegutsetud aasta jooksul olen ma nõustanud väga erinevaid selle transiidi- ja logistikavaldkonna ettevõtteid. 1990. aastate lõpus, kui naftatransiit oli Eesti majanduse üks mootoreid, oli mul võimalus alustada oma tööd suhtekorraldajana selliste ettevõtete juures nagu N-Terminal ja Pakterminal. Aastate jooksul olen nõustanud ka Eesti Raudteed, Nordicat ja mitmeid teisi huvitavaid Eesti transiidi- ja logistikaettevõtteid.
-
Kuidas sai Haabersti sillast Rocca al Mare viadukt?
-
Andreas Kaju: riik, mis on ja ei ole ka
Loading more
NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.
Palun lae alla mõni moodne veebilehitseja: