Digistrateegiad

Ära õõtsu lihtsalt kaasa.
Valitse merd.

Avalike suhete õnnestumise eelduseks on kanaleid arvestav kommunikatsioonistrateegia.  Seega tuleks digikommunikatsiooni vaadata orgaanilise osana kaasaegsest PR-ist – see ei ole eraldiseisev vertikaal, vaid läbimõeldud osa kommunikatsioonist, mis peab aitama kaasa ettevõttele, tootele või organisatsioonile seatud eesmärkide saavutamisele.

Digistrateegia tähendab kaugelt enamat kui digireklaame ning makstud meediat. META tugevuseks digistrateegiate loomisel on meie võime konteksti luua ning seda hoomata – tundes sügavuti meediat ning sõnumiloomet, mõistame, kuidas erinevad sõnumid erinevates kanalites välja mängivad ning mida on vaja selleks, et luua terviklikku ning efektiivset sõnumikeskkonda, nii prindis kui pikslites.

Digitaalne ei tähenda traditsioonilist.

META tööriistakasti kuuluvad digi- ja sotsiaalmeediastrateegiate koostamine, sisu- ja tekstiloome ning koostöö mõjuisikutega. Digitaalne ei tähenda traditsioonilist – uute lahenduste ning kampaaniate puhul võime innustuda sellest, mida meie või keegi teine on juba teinud, ent ei lepi ainult sellega.

Teeme värskelt, teistmoodi ja ootamatult – meie mitmekülgsed teadmised meediatööst, kriisikommunikatsioonist ning brändijuhtimisest loovad meile seeläbi tugeva eelise.

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.