-
Eduka intervjuu alus on hea ettevalmistus
-
Kuidas läheneda turunduses traditsioonilistele tähtpäevadele?
-
5 nippi, kuidas jõuda efektiivse kommunikatsiooni abil Gen Z südamesse
-
Eesti pürgib tähtede poole: kuidas korraldada edukalt rahvusvaheline konverents kosmosevaldkonnas?
-
Kuidas McDonald’s ja Joel Ostrat tegid üheskoos ajaloolised burgerid?
-
Kuidas jõuda brändisaadikute lugudega kogukonna ja otsustajateni?
-
Kuidas jõudis Ivo Nikkolo rebrändinguga sotsiaalmeedias 1,3 miljoni inimeseni?
-
Kuidas Tele2 oma uhke jõulukampaania ära jättis
-
Ann Hiiemaa: B2B-turunduses on kangelaseks klient
-
Koroona kiuste — rahvusvaheline pressireis tõi 17 kajastust rahvusvahelises premium-meedias
-
Kuidas me terve Eesti interneti hinnast rääkima panime
-
Skip 2020, step into the future ehk murdsime müüti avaliku sektori imagokampaania korraldamisest
-
Nügimine on moes – mis sellest PR-is kasu on?
-
Uus trend – kommunikatsioonijuhi roll usaldatakse terviklikult agentuurile
Üha enam rahvusvahelisi ja Eesti ettevõtteid liigub seda teed, et kogu kommunikatsiooniosakonna töö võetakse sisse terviklikult agentuurist. Kas see otsus õigustab ennast ja mis on sellisel juhul võtmetähtsusega, et koostöö sujuks?
-
Kogukonnagrupp “Tark Tööstus” inspireerib Eesti ettevõtteid tööstust digitaliseerima
Eesti on rahvusvaheliselt tuntud oma digitaalse võimekuse poolest. Eeskätt põhineb see avaliku sektori innovatiivsetele e-lahendustel, kuid meie ettevõtete üldine digitaalsete lahenduste kasutuselevõtmise tase on jätkuvalt ELi riikide keskmisest tasemest maas. Seetõttu on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse üks strateegilistest eesmärkidest tööstusettevõtete digitaliseerituse kasv, et aidata tööstussektoril kui riigi peamisel majandusarengu mootoril lõigata aegsasti kasu digitaalsetest tehnoloogiatest ja nende abil kogutavate andmete paremast kasutamisest.
-
Kuidas saada nädalaga turule veerand miljonit inimest?
Balti Jaama Turu avamiskommunikatsioon sai mõned aastad tagasi rohkelt tähelepanu ja „Sündmuste kommunikatsiooni“ kuldse muna. Mis tõi (ja toob siiani) nii suure hulga inimesi turule? Õige vastus on omanäoline kontseptsioon ja planeeritud kommunikatsioon.
Loading more
NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.
Palun lae alla mõni moodne veebilehitseja: