Lugemisaeg 2 min

Kuidas jõudis Ivo Nikkolo rebrändinguga sotsiaalmeedias 1,3 miljoni inimeseni?

Ikooniline Eesti rõivabränd Ivo Nikkolo janunes uuenduskuuri järele. Uuenduskuur ei tähendanud ainult muutust riiete disainis ja logos, vaid üleüldist imagoloogilist ning sihtgrupi-põhist muutust. Kuidas jõuda noorema sihtgrupini brändiga, mis seni on valdavalt kõnetanud vanemaid, keskmisest kõrgema sissetulekuga naisi? Kuidas viia rebränding ellu nii, et see päriselt töötaks? Nii, et „nooruslikkus“ ei oleks pelgalt omadussõna, vaid kumaks läbi kogu brändi kommunikatsioonikeeles?
Me ei rääkinud riietest, vaid naistest, kes neid riideid kannavad. Jõudsime läbimõeldud kommunikatsiooni ning loovlahendustega sotsiaalmeedias 1,3 miljoni inimeseni.

Väljakutse

Kommunikeerida uuenenud Ivo Nikkolo brändi nooremale sihtgrupile, hoides samal ajal brändile omast rafineeritud suhtluskeelt.

Kajastus Eesti Päevalehes

Eesmärgid

  • Jõuda uuenenud Ivo Nikkolo brändiga noorema sihtgrupini ehk naisteni vanuses 21-45.
  • Anda edasi sõnum, et Ivo Nikkolo ei ole üksnes riidebränd, vaid räägib  nende naiste edulugusid, kes neid riideid kannavad.
  • Anda edasi sõnum: edukad naised kannavad Ivo Nikkolot.
  • Rääkida uuenenud brändist, kasutades samal ajal Ivo Nikkolo ajalugu ühe tugevusena.

KPI: Noorema sihtgrupini jõudmine ja nende kõnetamine.

“Kuidas viia rebränding ellu nii, et see päriselt töötaks?“

Sihtgrupp

  • Naised vanuses 21–45;
  • ambitsioonikas karjäärinaine, kes töötab turunduses, HR-juhina või mõnes tehnoloogiafirmas;
  • naine, kes tahab välja näha hoolitsetud, kuid mitte liiga pingutatud.
Foto: Erlend Štaub

Strateegia ja loovlahendus

Kaasasime neli täiesti erineva profiiliga naist, kes kõnetasid eri segmente ja kes rääkisid oma eluloo ning jagasid oma elu õppetunde. Nendeks olid neli noort naist, kes on teinud edukat karjääri peamiselt start-up valdkonnas. Nad polnud lihtsalt influencer’id, vaid naised, kes kandsid kõige paremini Ivo Nikkolo brändi sõnumit.

Nad polnud lihtsalt influencer’id, vaid naised, kes kandsid kõige paremini Ivo Nikkolo brändi sõnumit.

Korraldasime nendega pildistamise ja video filmimise, kus nad rääkisid oma karjääriloo ja elus kogetud õppetundidest. Pilte ja videoid kasutasime Ivo Nikkolo sotsiaalmeedia kanalites, blogis ja klientidele saadetavates uudiskirjades. Kõik neli naist andsid ka intervjuud erinevates peavoolumeedia väljaannetes. Nende lugude juures kasutati Ivo Nikkolo poolt pildistatud pilte ja viidati Ivo Nikkolo kampaanias osalemisele.

Sõnum

Ivo Nikkolo on naiste moebränd, mis loob moodsaid ja kvaliteetseid rõivaid ja aksessuaare, võimestades samal ajal neid riideid kandvaid naisi läbi moe.

Tulemused

Tulemusena jõudsime sotsiaalmeedias enam kui 1,3 miljoni inimeseni ja traditsioonilises meedias 914 500 inimeseni, kellest 63,1% olid naised vanusegrupis 21-34 ja 35-44 eluaastat.

7500

uut jälgijat sotsiaalmeedias

1.3 mln

inimest märkas kampaaniat sotsiaalmeedias

üle 70 000

blogipostituse ja uudiskirja lugemise

28

tasuta kajastust meedias

914 500

inimeseni jõudsime meediakajastustega

63,1%

brändi jälgijatest oli uue demograafilise taustaga

Meta tiim

Helin Naska kommunikatsioonikonsultant

Helin Naska Konsultant

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.