-
Hea arvamuslugu on rohkem kui isiklik seisukoht
-
Kuidas öelda klientidele, et me tõstame hinda?
-
Sellest teeme ka pressiteate, eks?
-
Rahvusvaheline meediaanalüüs kui strateegilise üritusturunduse alustala
-
Millal ikkagi pressikonverents korraldada?
-
Kuidas me linna jagu inimesi matemaatikat lahendama panime?
-
Kolm nõuannet rahvusvaheliseks meediasuhtluseks
-
Kuidas rääkida teemast, millest rääkida ei taheta?
-
Eduka intervjuu alus on hea ettevalmistus
-
Koondamine on kriis ja seda tuleks juhtida
-
Kuidas jõuda brändisaadikute lugudega kogukonna ja otsustajateni?
-
Andreas Kaju soovitused: kuidas käituda kommunikatsioonis sõja ajal?
-
Koroona süümängud. Poliitikute vastutusest
“Rootsis on nässu läinud koroonaplaani eest avalikult andeks palunud kuningas ise samas on poliitikud leidnud uue kollektiivse mooduse süü delegeerimiseks selleks on teadlaskond.” Aga kes päriselt vastutab ja kuidas vastutusest pääseda? “Koroona süümängusid” analüüsib Ott Lumi.
-
Vaktsineerimine paneb ettevõtete ja töötajate suhted tõsiselt proovile
-
Ligi aasta aega kriisikommunikatsiooni: hirmu asemel on vaja lootust
-
Uus trend – kommunikatsioonijuhi roll usaldatakse terviklikult agentuurile
Üha enam rahvusvahelisi ja Eesti ettevõtteid liigub seda teed, et kogu kommunikatsiooniosakonna töö võetakse sisse terviklikult agentuurist. Kas see otsus õigustab ennast ja mis on sellisel juhul võtmetähtsusega, et koostöö sujuks?
Loading more
NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.
Palun lae alla mõni moodne veebilehitseja: