MIDA ME TEEME
Toetame Sinu äri kasvu
Teenitud meediakajastused on kõige efektiivsem viis tõsta oma ettevõtte nähtavust ja usaldusväärsust. Me keskendume vaid neile tegevustele, mis Sinu ärile tulemusi toovad. Viime Sinu ettevõtte loo investorite ja klientideni.
Pakume just Sinu ettevõtte vajadustest lähtuvalt tuge kolmes põhivaldkonnas: raha kaasamise avalik kommunikatsioon, turule sisenemise kommunikatsioon ja kommunikatsioon kohalikul ning rahvusvahelistel turgudel. Paneme üheskoos paika, millistes valdkondades saame Sinu ettevõtet soovitud tulemuste püüdmisel kõige tulemuslikumalt toetada.
Raha kaasamise avalik kommunikatsioon
Põhiteenused:
🚀 Teadlikkuse tõstmine üld- ja digimeedias
🚀 Põhisõnumid ja positsioneering
🚀 Storytelling
🚀 Kõneisikude LinkedInide optimeerimine ja copywriting
🚀 Ettevalmistus suhtluseks investoritega
Turule sisenemise kommunikatsioon
Põhiteenused:
🚀 Digiturundus
🚀 Growth hacking
🚀 SEO
🚀 Põhisõnumid ja positsioneering
🚀 Storytelling
🚀 Kõneisikude LinkedInide optimeerimine ja copywriting
🚀 Kriisiohje ja -kommunikatsioon
Kohalik ja rahvusvaheline kommunikatsioon
Põhiteenused:
🚀 Meediasuhtlus Eestis ja rahvusvaheliselt
🚀 Ettevõtte teavituste igakuine kommunikatsioon
🚀 Põhisõnumid ja positsioneering
🚀 Storytelling
🚀 Kõneisikude LinkedInide optimeerimine ja copywriting
🚀 Kriisiohje ja -kommunikatsioon
SINU PARTNER RAHVUSVAHELISES KOMMUNIKATSIOONIS.
Tutvu META Alpha tiimiga, kes teeb Sinu ettevõtte nähtavaks
META Alpha tiimi kuuluvad pikaajalise kogemusega startup-kommunikatsiooni eksperdid. Olles töötanud idufirmadega nii Eestis kui ka globaalselt, aitame jõuda otsustajateni ning saavutada ühiskondlikku mõju. Oleme toetanud üle 50 startupi kommunikatsiooni, ehitanud ise startuppe ja selle käigus õppinud, mis töötab ja mis mitte.
Pakume tuge uutele turgudele sisenemisel, kommunikatsiooni kohalikul või globaalsel turul ja storytellingut.
Igal tiimiliikmel on ainulaadsed oskused ja kogemused, tänu millele oleme teie ettevõttele edukad koostööpartnerid.
Lily tegeleb kommunikatsiooniplaanide loomise ja elluviimisega nii tehnoloogia- kui ka idufirmadele ning töötajate isikubrändi ehitamisega LinkedInis. Ta hoiab pidevalt pilku peal uutel tehnoloogilistel arengutel ja lahendustel.
Lily tegeleb kommunikatsiooniplaanide loomise ja elluviimisega nii tehnoloogia- kui ka idufirmadele ning töötajate isikubrändi ehitamisega LinkedInis. Ta hoiab pidevalt pilku peal uutel tehnoloogilistel arengutel ja lahendustel. Lily varasem kogemus on andnud talle tugeva meediaanalüüsi oskuse ja arusaama pidevalt arenevast meediamaastikust. Lily on õppinud Amsterdami Ülikoolis, kus tema ettevõtlik ellusuhtumine viis ta osalema kiirendiprogrammi, mille kaudu ta käivitas edukalt ka oma startupi Hoovuse. Protsessi käigus avastas ta, et teda paelub ettevõtte ehitamise juures aga kõige rohkem tehnoloogia ja idufirmade toimimine ning selle sidumine meediaõpingutega. Täna tegeleb Lily just sellega kommunikatsiooni-ja turundusvaldkonnas. Ta on teinud koostööd selliste ettevõtetega nagu GScan, Futugrid, Kwota, Snabb, Easyref, Tele2, Work in Estonia ja Software Defined Space Conference.
Ann Hiiemaa on töötanud ajakirjanikuna Eesti suurimas päevalehes Postimees, nõustanud idufirmasid nagu Starship, Lightyear, Bikeep, Jobbatical, MeetFrank, Erply ja Wolt. Samuti on tema portfellis Karma VC.
Ann Hiiemaa on töötanud ajakirjanikuna Eesti suurimas päevalehes Postimees, nõustanud idufirmasid nagu Starship, Lightyear, Bikeep, Jobbatical, MeetFrank, Erply ja Wolt. Samuti on tema portfellis Karma VC. Tänu oma kogemusele investoritega töötamisel teab Ann, kuidas luua veenev lugu tehnoloogiast ja selle taga paiknevast meeskonnast.
Ta armastab toodete turule toomise kommunikatsiooni ja idufirmade autentse loo jutustamist. Ann on üks enim auhinnatud PR-konsultante. Ta on täitnud META auhinnaseina peamiste rahvusvaheliste PR-auhindadega – European Excellence PR-kuld, PR-Examples ja IPRA-auhinnad. Rääkimata Kuldmunadest (12).
Madis oma kogemust kõikides turundusega seotud valdkondades, kuid on alati hoidnud sisu loomist kõige südamelahedasemana. Madis on juhtinud mitu aastat digiagentuuri Vurr, kus peamiselt keskenduti just sisuloomele ja sotsiaalmeediale, olles turuliidrid.
Madis oma kogemust kõikides turundusega seotud valdkondades, kuid on alati hoidnud sisu loomist kõige südamelahedasemana. Madis on juhtinud mitu aastat digiagentuuri Vurr, kus peamiselt keskenduti just sisuloomele ja sotsiaalmeediale, olles turuliidrid.
Oma karjääri jooksul on Madis juhtinud kuni 20-liikmelisi agentuure ja meeskondi, mistõttu mõistab ta hästi, kuidas ettevõtted toimivad ning millist rolli otsuste tegemistes mängivad finantsilised võimalused. Sisu loomine ja selle levitamine internetis on tema sõnul aga hädavajalik, kui tegemist on idufirmade ja “uue äri” ettevõtetega. Arvukad auhinnad ja esikohad Eestis on olnud osa tema karjäärist, kuid ta ootab huviga klientide projektide laiendamist üle maailma.
Maria on kogenud copywriter. Sellest hetkest, kui Maria 2014. aastal copy- ja sisuloomemaailma astus, on ta kirjutanud copyt auhinnatud kampaaniatele, aidanud brändidel kommunikatsioonikeelt kujundada ja kirjutanud meeletul hulgal erinevaid tekste, mille ülesanne on hüpata ekraanilt välja ja jääda lugejale meelde.
Maria on kogenud copywriter. Sellest hetkest, kui Maria 2014. aastal copy- ja sisuloomemaailma astus, on ta kirjutanud copyt auhinnatud kampaaniatele, aidanud brändidel kommunikatsioonikeelt kujundada ja kirjutanud meeletul hulgal erinevaid tekste, mille ülesanne on hüpata ekraanilt välja ja jääda lugejale meelde. Pärast viit aastat copywriteri ja sisuturundusstrateegina Jobbaticalis on Maria viimased paar aastat veetnud aidates brändidel leida ja kasutada oma häält ainulaadsel ja äratuntaval viisil.
Vira on hingelt detektiiv, kes leiab üles õiged tükid ja paneb neist kokku terviku. Ta hakkas vabakutseliseks sisuloojaks, kui mõistis—ükskõik, kui head tema kinnisvara hindamisaruanded olid, lugesid pankurid neid ainult numbrite pärast.
Vira on hingelt detektiiv, kes leiab üles õiged tükid ja paneb neist kokku terviku. Ta hakkas vabakutseliseks sisuloojaks, kui mõistis—ükskõik, kui head tema kinnisvara hindamisaruanded olid, lugesid pankurid neid ainult numbrite pärast. Analüütilise meelega ja lõputult uudishimulik Vira aitab ettevõtetel panna paika põhisõnumeid ja kujundada brändi identiteeti. Kuigi ta ei nimetaks end eriti seiklushimuliseks inimeseks, leiab Vira end sageli selgitamast, kuidas (ja miks) ta oma perega teisele poole maakera kolis ja seal ettevõtte asutas.
Annika on SEO-ja sisustrateeg, kes töötab peamiselt B2B SaaS-firmadega, eesmärgiga suurendada nähtavust orgaanilise otsingu kaudu. Tal on laialdane kogemus projekti-, meeskonna-, ülesannete- ja ärijuhtimise ning arendusvahendite alal.
Annika on SEO-ja sisustrateeg, kes töötab peamiselt B2B SaaS-firmadega, eesmärgiga suurendada nähtavust orgaanilise otsingu kaudu. Tal on laialdane kogemus projekti-, meeskonna-, ülesannete- ja ärijuhtimise ning arendusvahendite alal. Samuti pakub Annika strateegia- ja turundusmeeskonna juhendamise teenust. Tema põhirõhk on ingliskeelsetel turgudel. Enamiku klientidest moodustavad ameeriklased ja eurooplased, sealhulgas Bindwise, Weekdone, Posthog, Bolt, Kontentino ja Relancer. Ta on olnud mentor Latitude59, Superangel ja Salto korraldatud äri bootcampides ja EIA ettevõtluslaagris.
Annil on 10+ aastat kogemust start-up ettevõtete koolitamisel. Tema loodud globaalne ettevõtlusharidust pakkuv organisatsioon Euroopa Innovatsiooniakadeemia (EIA) on tänaseks koolitanud kümneid tuhandeid noori ettevõtjaid.
Annil on 10+ aastat kogemust start-up ettevõtete koolitamisel. Tema loodud globaalne ettevõtlusharidust pakkuv organisatsioon Euroopa Innovatsiooniakadeemia (EIA) on tänaseks koolitanud kümneid tuhandeid noori ettevõtjaid. Anni on töötanud riikides nagu Portugal, Itaalia, Qatar, Hiina jpt. avaliku,- ja erasektori organisatsioonidega aitamaks luua neil ettevõtluse ja innovatsiooni kompetentsi. Ta on koostööd teinud suurettevõtetega nagu Google, Mercedez Benz, Allianz jne. Anni on töötanud sadade ülikoolidega, sh UC Berkeley, Princeton ja Michigan University. Anni elas 6 aastat Prantsusmaal, kus korraldas ettevõtluskoolitusi 500+ osalejale. Ta on aktiivne olnud Silicon Valley-s, töötades sealsete ettevõtete, ülikoolide ja VC fondidega, ehitades sellega üles võrgustiku tehnoloogia ekspertidest. Anni on omandanud magistrikraadi Pariisis (HEC Paris) innovatsiooni ja ettevõtluse erialal.