fbpx

META PÄLVIS ‘AASTA PR-AGENTUUR 2022’ TIITLI

Lugemisaeg 1 min
META Advisory pälvis Eesti kõige vanemal ja olulisemal turundus- ja reklaamivaldkonna konkursil Kuldmuna ‘Aasta PR-agentuur 2022’ tiitli, saades silmapaistvate kampaaniate eest kaks kuldset, kaks hõbedast ning kaks pronksist tunnustust.

13. mail Põhjala tehases toimunud Kuldmuna 2022 loovkonkursi peol jagati auhindu Eesti kõige võimekamatele turundus-, kommunikatsiooni- ja reklaamiagentuuridele ja klientidele ning nende koostöös sündinud loovtöödele. Kaks kuldset, kaks hõbedast ning kaks pronksist muna pälvinud METAt tunnustati sel aastal ‘Aasta PR-agentuur 2022’ tiitliga.

“Ehkki meie eesmärk on teha iga päev kullastandarditele vastavat tööd, siis on projekte ja kampaaniaid, mis pälvivad teistest rohkem kõlapinda või on aidanud eriti mõjusalt klientide strateegilisi eesmärke ellu viia,” kommenteeris META partner Andreas Kaju. “Oleme viimase nelja aasta jooksul teist korda aasta agentuuri rollis ja võime kindlad olla, et see ei jää viimaseks korraks.”

META tänab oma kliente võimaluse ja usalduse eest luua uusi lahendusi seal, kus ei ole varasemat case study’t. “Saadame õnnitlused ja tänusõnad ka headele partneritele, sest ainult teiega on võimalik luua kampaaniaid, mis päriselt toimivad,” sõnas Kaju.

Ehkki meie eesmärk on teha iga päev kullastandarditele vastavat tööd, siis on projekte ja kampaaniaid, mis pälvivad teistest rohkem kõlapinda või on aidanud eriti mõjusalt klientide strateegilisi eesmärke ellu viia.

Zürii valis igas kategoorias parimad tööd kokku 822 kandidaadi seast. PR-valdkonna žüriisse kuulus ka META uue äri juht Ann Hiiemaa. Lisaks temale oli PR-žüriis kuus teist liiget, kelle hulgas oli oma ala tippe nii agentuuridest kui kliendi poolelt, nii avalikust kui erasektorist.

Kuldmuna konkursi korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest.  Nüüdseks juba 24 korda toimunud Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss.

TUNNUSTUSED

🥇 KULDMUNA

  • Avaliku sektori kommunikatsioon

Digitally Wild pressireis ehk kuidas 45 000 eurot tõi 500 000 euro väärtuses kaja

Klient: Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EAS)

Tiim: Mirjam Mäesalu, Maarja Karmin, Anni Türkson

. . . . . . . .

  • Influencer marketing (mõjutusturundus)

Joel Ostrati Maestro burger McDonald’s restoranides

Klient: Premier Restaurants OÜ/McDonald’s Eesti

Tiim: Helin Naska


🥈 HÕBEMUNA

  • Korporatiivkommunikatsioon

Kuidas Tele2 oma jõulukampaania ära jättis

Tiim: Ann Hiiemaa, Lily Mägi, Laura Põldma

. . . . . . . . .

  • Influencer marketing (mõjutusturundus)

Dexcom Warriors

Klient: Dexcom, Inc.

Tiim: Cairit Eit, Rainer Laurits, Andreas Kaju


🥉 PRONKSMUNA

  • Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Ivo Nikkolo rebrändingu kommunikatsioon

Klient: Baltika AS

Tiim: Helin Naska

. . . . . . . .

  • Sündmuse/ürituse kommunikatsioon

Näitus “Hirmus”

Klient: Balti Jaama Turg/Astri Grupp

Tiim: Riin Härma, Kert Kask


GALERII

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.