KAOTAMINE ON OKEI. RASVA KAOTAMINE. LOOMULIKULT.
Kaalu kaotamine on teema, mis kõnetab ilmselt igaüht. Kui kaalu kaotamise temaatika integreerib oma kommunikatsiooni lihatööstus, mis kaasab oma sõnumi levitamiseks tuntud personaaltreeneri ja teised sportlikud mõjuisikud, siis on tegemist kampaaniaga, mis hakkab silma ja motiveerib toodet proovima.
Rakvere LK uued proteiinisteigid „Extra Protein Power“ lansseeriti nii, et kõlama jäi sõnum –
“sealiha aitab langetada kaalu ja ka tipptreenerid söövad seda”
Eesmärk
Novembris tõi Rakvere aktiivse eluviisiga inimeste jaoks turule proteiinirikkad ja taised üliõhukesed Extra Protein Power sealihast steigid. Kampaania eesmärk oli lansseerida edukalt Extra Protein Power proteiinisteigid ja muuta need sihtrühma seas nähtavaks.
Strateegia
Strateegilisel lähenemisel oli kõige olulisem kõnetada oma kommunikatsiooniga võimalikult täpselt sihtrühma ja teha seda lihtsa ja selgesti arusaadava sõnumiga. Valisime selleks teema, mis kõnetab ilmselt igaüht – „kaalu kaotamine.“ Tegime järjepidevalt koostööd tuntud treeneri ja TLÜ tervisekäitumise eriala doktorandi Siim Kelneriga, kelle abil loodi uute toodete turule tulekuks fooni erinevate artiklite ja sõnavõttude näol juba aasta algusest. Just tema sai ka kampaania – „Kaotamine on okei. Rasva kaotamine. Loomulikult“ esindusnäoks.
Integreeritud kommunikatsioonikampaania
Et proteiinisteikide lansseerimist võimendada, valiti integreeritud kommunikatsioonikampaania, mis koosnes digimeediast, välimeediakampaaniast, spordiklubide pindade oskuslikust kasutamisest (kapid, peeglikleebised ja ekraanid), PRist ja mõjuisikutele korraldatud üritusest. Erinevalt Rakvere varasematest üritustest korraldati üritus seekord Tallinna kesklinnas Olümpia hotelli 26. korrusel asuvas terviseklubis, kuhu kutsuti sotsiaalmeedias aktiivsed treenerid.
„Sealiha teeb
paksuks!
Sealiha on
ebatervislik”
Loovus
„Sealiha teeb paksuks! Sealiha on ebatervislik“ Kes meist poleks kuulnud neid müüte? Kui aga kogu linn on kaetud sõnumiga – „Sealiha abil on võimalik kaalu kaotada,“ kampaanianägudeks on minu enda treener, kelle sõnumiga on kaetud kogu minu teekond spordiklubisse ja tagasi, siis ma lähen poodi ja proovin seda toodet.
Tulemused
- PRi abil katsime kõik põhilised online-meediakanalid
- Väherasvaste ja proteiinirikaste toodete müügikasv on olnud hüppeline
PR-eelarve koos üritusega ca 5000 eurot
1
õnnestunud üritus
439 600
kogutud kontakti
21%
enam müüdud tooteid (2018 vs 2019)
6 587 183
näitamist esimese laine ajal
14 298
Klikki esimese laine ajal
0.22%
Keskmine CTR esimese laine ajal
6 706 390
näitamist Teise laine ajal
8 690
Klikki Teise laine ajal
0.13%
Keskmine CTR teise laine ajal
3
Awards